Oj igen!

Hejsan igen efter ett litet uppehål så sitter jag här igen och skriver så hej alla!
 Nu kanske det inte kommer vara så många som tittar in men den smällen få man ju ta när man tagit en liten  paus på typ 1 ½ vecka eller vad säger ni?

Jaha det har ju egentligen inte hänt så mycket mer än vad som hände innan allt rullar på och jag längtar nu verkligen efter min semester men det lär ju dröja känns det som har semester vecka 28 och nu är det 22 alltså 6 veckor
tills semester då hoppas vi ALLA på sol och värme så att jag blir mer brun har faktis blivit brun nu när solen vissat sig på helgerna.. Skönt det fast har fått bränna efter ett linne så hej BUS hehe..

Om två veckor så tar de på sunnerbo studenten kan inte förstå att det är över två år sen M tog sin student och ett år sen jag tog det alltså ett helt år sen känns konstigt..
 Men ändå skönt på något sett!
Idag är det då torsdag och inget på tv:n men sitter ju här nu och sen så få man väl gå och lägga sig börja ju imorgon vid halv åtta så hej hehe..

I helgen flyttar min syster tills sin nya lägenhet och jag ska på konfirmation trevligt!

Jag har köpt stegräknare hur tuff e jag liksom känn på den du!!

Kommentarer
Postat av: mia

Konfirmation är alltid trevligt! (;

2009-05-29 @ 13:27:57
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Louise

Skönt med semester vecka 28 ja, då börjar nämligen min också:D

Nice att Lina fått sin lägenhet nu:) Ska bli kul att gå dit på lördag med:) För du ska väl med dit? Hehe:P

Ha det fint! Kramar

2009-05-31 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0