Länge sen nu igen!

Hej
Förlåt har inte varit på humör för att skriva något här i bloggen men nu ska det komma ett inlägg iaf :)
 Denna veckan har varit seg väldgit seg kan jag säga men nu äntligen är det helg fast snart är det måndag igen..
 Men iaf jag fick mina röda skor från tradera och min svarta tröja från monki som jag med vann på tradera trevligt fast trode inte att den skulle var så stor men snygg ändå :)
Sen då för typ en vecka sen beställde jag ett par skor från dinsko som jag har tittat på innan och dom fick jag i veckan bild kommer sen:P eller så lägger jag in så att ni bara kan klicka på länken bra va!

Nepp faktis inte så mycket mer att skriva mer än att Leilas tidning har kommit ut och ja köp den grymt fina bilder och bra vill ha hennes kokbok men fyller ju snart eller snart och snart men nästa månad fyller jag ju 20 år:)
 Trevligt det:)

Ha en trevlig helg och jag hoppas jag blir mer blogg intresserad snart!!


Kommentarer
Postat av: Toadie

Leilas tidning köpte jag med:) och jag vill med ha hennes kokbok. men det kommer väl någon gång. hoppas allt är bra med dig/er! många kramar från L

2009-05-16 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0