Vecka 10

Goddag!

Idag är det söndag skönt men fasen imorgon är det jobba igen då börjar jag med öppning och det är ju lite lite segt men skönt att sluta tidigt!!
Jaha vad har hänt mer nu denna veckan och helgen jo denna veckan harj ga nog vunnit två par byxor på tradera för 236 kr tillsammans ett par från MONKI och ett par från Miss Sixty hoppas bara så mycket att dom passar!!
Igår var jag i växjö med älskling och hans storebror där handlade jag färdigt hans födelsepresent det blev en solpiercing och en stav till hans bröstpiercing skti fin faktis tyckte jag men inte hans mor haha.. Sen hittade jag in svart munkjacka med men tror att den är lite str så syrran får den nog,, Var inne på HM och prövad de där snygga byxorna med snörrning på som kling och Linn G har skit snygga fast jag skulle viljat ha en större storlek hittade inte det så inget köp.. Sen åkte vi till medie markt eller hur det stavars och där hittade jag säsong tre av greys anatomy för 199 kr då jag inte betadel något alls eftersom att jag hade presentkort kvar bra va :)
Sen igår beställde jag en bikini på nelly.com skit fin verkligen kanske ta foto på den sen när den har kommit hem får nog den denna veckan bra thihi!! Plus då mina byxor hoppas jag ena paret skickades med DHL det tar ju lite längre tid dock men kanske bra det vet ej..
Nepp nu ska jag kolla på hm.com om dom har byxorna där inne skit snygga verkligen!!

Hörs!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0