Lördag --> söndag

Söndag!

O hej på er alla!! Jaha vad har hänt i helgen kanske ska vi ta en liten sammanfattning eller ej.. Jo en liten.. Igår var det ju melodifestivalen och tack gode gud att "snälla snälla" inte vann allt men nära var det allt gott folk.. Usch.. Sen bar det hem till mattias igen men när vi kommit halvvägs hem så letar mattias efter sin mobil men finner den ej glömt den hos hans bror bra va!! haha bara och köra in igen till staden.. Men sen åkte vi hem efter ett tag.. Söndagen då: Jaha slappedag nummer ett jag och mattias gick in och bryggde kaffe och städade lite.. Vi gick en lite runda idag eftersom det känns som om våren är på G skönt verkligen!!

Nepp inget mer att skriva nu faktis mer än att jag har hittat en till bra blogg och det känns roligt plus att jag vann en scarf på tradera med monki figurer på skit gullig ser den ut att vara.. Hoppas på att mitt armband kommer imorgon med!

Nepp kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

vad roligt, tack så mycket tjejen !:)



kramisar

2009-03-16 @ 16:23:58
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0