vitt/rosa

Hejsan

Lördag efterlängtade lördag eller vad säger vi egentlige?? hehe.. Jaha vad har hänt idag än så länge da?? först har jag varit inne i stan på gammalt och nött en liten second hand butik som endast har öppet mellan 10 till 13 på lördagar segt wtt det är så men idag bestämmde jag mig för att åka in jag hittade en glas pajform och en glas gratäng form med ställning till och sen en liten glas godis skål allt gick bara på 58 kr billigt tycker jag!! :)

Lördag var det ja och vad händer jo vi var och fikade innan med louise och hennes "man" vi kom in typ kvart i tre och satt cirka till halv fyra fast fiket stängde visst redan vid tre hehe smart va där satt vi.. haha.. aja smidigt.. nu har vi redan ätit frukost,potatis soppa, äppelpaj, fika på cafe 13 sen hem till mattias och ätit potatismos och ätit fiskpinnar :)
Mycket gott!!

Nepp jag sitter just nu och fundera på att färga mitt hår blont nästan vitt med en ton av rosa i håret hade inte det vait tufft!?

Vad händer ikväll gott folk mer än att det är "robinsson" ikväll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0