Helgen

Hejsan alla som kommer och titta in trevligt det tycker jag :) Vad händer idag nja inget just nu ligger mattias i soffan och vilar och jag sitter hos hans brossa vid datorn segt men men.. Kanske bli att gå en runda sen vem vet hade faktis varit skönt!!

Jaha gårdagen var mycket trevlig spenderades hemma hos louise och linus med att kolla på robinsson trevligt men man måste vekligen följa med riktigt för att förstå vad som händer men i fösta avsnittet så har redan två åkt ut hej då på er.. 

Precis ätiy gott kött nyss mm gott!! 

Nepp jag har faktis inte så mycket att skriva mer nu mattias sover fortfarande i soffan och jag sitter fortfarande här!! 

Något som händer till veckan??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0