Jippi

Hej tisdag!

Jaha en ny vecka och nya tag! Än så länge har väl allt gått bra tycker jag igår hade jag öppningen och sen hade vi planering resten av tiden nästan som jag var där jag åt lite frukost och lite middag sen hem hehe :P
Idag har vi varit ute o sen in och jag ta lite foto på samlingen och sen äta rast och mellis sen hem igen.. Hehe.. Imorgon börjar jag inte fören klockan halv tio skönt men slutar fyra då.. Jaha sen idag fick jag mina så kallade MONKI byxor men det var visst Rules by Mary istället aja de var svarta och satt helt okej på mig.. Snart hade jag tänkt på att buda på ett armband men få se.. och yes jag vann det från marc jacobs med texten på serva me servabo te nice säger jag bara!! :)

Nepp nu är mattias här!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0