Pizza,godis m.m


Hejsan lördag då!!

Jaha idag har det blivit av lite saker steg upp då i hyfsad tid kvart i nio och sen vid halv bar det av och hämta mormor sen till erikshjälpen som jag så har pratat om.. hehe och även lite fynd blev et där idag:)
Jag hittade mina blå glas som jag innan köpt i moheda på deras loppis och nu har jag även 6 st till 5 kr stycket mycket bra:) En svart axelväska en ljuslykta och två tröjor en e-sprite för 30 kr billigt och bra o en shorta med tryckknappar!! Ville ha det! Jaha nu ska jag titta egenom internet lite sen bär det av ut till mattias och se på melodifestivalen GO HEAT säger jag bara hehe.. Pizza, godis och mycket gott! Nepp hoppas ni alla få en bra kväll.. 

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0