Onsdag morgon

God morgon :)

Nu blev det ett till inlägg på morgonen hehe nu börja man bli mer van än innan nej men börjar inte fören klockan elva idag så det är ju lungt.. hehe.. Jaha idag verka ddet bli fint väder ute solen skinner och det blåser nog bara lite idag skönt det!! Fast mindre kul då att jobba till halv sex idag men sånt man få ta fast på fredag slutar jag tidigt så det ska bli super skönt!! Nepp faktis inte så mycket att skriva idag mer än att jag fick min sjal från tradera igår med monki figurerna på mycket fin men måste tvättas först bara dock lite fläckar.. Sånt som sker.. Och jag hoppas på mer jobb på förskolan så håll tummarna för mig!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0