Längesen

Godmorgon!!

Kommer inte ens ihåg när jag sist skrev ett god morgon inlägg blir aldrig att man hinner göra det men eftersom att jag intebörjar jobbar fören klockan elva idag så kommer det ett litet inlägg idag..
Först och främst måste jag säga varför varför skulle all snö komma vill ju faktis att det ska bli vår snart så men inte behöver ha på sig så himla mycket kläder då så vinterjacka som exempel..
Idag blir det nog en vanlig klädsel till jobbet kanske ta mig och sätter upp min lugg idag vet ej ännu..

Nepp nu har jag då inget mer att skriva kanske kommer ett till inlägg ikväll eller imorgon.. PLus imorgon är det erikshjälpen och melodifestivalen tummen upp för det men ej för "snälla snälla" där blev det tummer ner!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0