kaka

Hejsan och nu vare det en lördag till!!

Jaha veckorna bara springer iväg fast det är så skönt med helg eller hur :)
 Idag vaknade jag ungefär vid kvart över nio o sen vid halv elva skulle det fikas hos min morbror.. Det blev kaffe och mjuk pepparkaka gott :P
Idag är det någon loppis i en kyrka i stan kanske man ska åka in men vet inte ännu.. Igår åkte man vinröd volvo på kvällen och sen hoppade man nsabbt över till guldig volvo istället haha snabbt och smidigt fast att jag höll på att halka på vägen dit :)
Igår var det även vårmarknad men yes bra att det var snö ute med värsta snö vädret men nu är nästan allt borta skönt det vi vill ju ha vår nu när det börja närma sig april månad!! 
Nepp solen skiner iallafall idag och det är ju skönt det:) 

Nu har jag då inget mer att skriva och här kommer det en bild på blåbärs muffins gott säger jag bara!!

Händer själva ikväll da??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0