Erikshjälpen

Ohoj!!

Jaha vad ska jag skriva för roligt idag hum ja inget kul händer egentligen mer än att jag åker in och jag jobbar lite sen åker jag hem igen haha.. Allt för att jag inte ska slösa pengar på stan och aa jo det funkar men jälva skit med hum nu går ju nästan allt att köpas genom internet och jag är fast igen!!

Allt för att spara pengar men usch det är fasen svårt eller säkert många som tycker så svårt är det inte men jo faktis är det det..

Jaha alla vad händer till helgen da?? På fredag inget typ vad jag tror Mattias är andra man på jobbet så kan inte åka iväg för långt så vet ej ännu.. Sen på Lördagen ska jag till Erikshjälpen och se om jag hittar något kul:) Sen på kvällen måste vi vara hemma hos mattias och passa fia plus att det är väl melodifestivalen eller har jag fel??
Så för er da??

Sen en sista grej innan mitt lilla inlägg är slut så vill jag bara säga vår kom snart och snö kom inte mer vi få ses igen till nästa vinter!!

Kram och fortsatt bra vecka 11  är det väl??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0