Bilförare

God kväll!!

Ikväll har det inte hänt så mycket mer än slapp fast jag har även varit ute och gått med jeff en runda..
Just nu på tv är det " sveriges värsta bilförare" och det är ju helt sjukt att folk kan få körkort bara sådär..
O ja gott folk vad händer till helgen egntligen hum nja inte så mycket jag jobbar till klockan två sen kanske jag och mattias skulle ta en fika sen på stan eller något sådant.. Till helgen mer händer nog inget.. Plus idag fick jag veta att den 9 maj så blir det nog att åka o se på Joe Labero mad mattias familj..
Jag har faktis inte så mycket mer att skriva men det kanske kommer ett litet inlägg innan helgen startar:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0