Helgen v. 22

Hejsan!

Helgen har varit kanon bra!
 
I fredags flyttade syrran till sin lägenhet körde in lite grejer till henne i min bil som dessutom har ett jätte stort last rymme när man fäller sätterna där bak hehe trodde inte att det var så stort..
Sen på kvällen så körde jag ut till M och vi somnade :)
Sen på lördagen så var det konfirmation som gällde för M´s lillebror vi köpte en crosshjälm till han och hehe han blev mest nöjd av den bra det hehe :D
Sen körde vi lite i stan på kvällen orkade inte gå in på Björn Rosenström körde hem sen på kvällen och somnade lika snabbt då som i fredags trött ja visst hehe!
Sen då söndag då gjorde vi inte så mycket var ute på bolmen och fiskade eller jag solade i ca två timmar trevligt sen när vi kom hem igen så blev M in-ringd till jobbet så jag väntade på han sen bar det av hem till mig ;) 

Idag har jag jobbat morgonpasset och vid halv fem är det personalmöte segt det!

Nu ska jag ut i det fina vädret och dricka kaffe och läsa veckorevyn..
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0