(svart)


Hej igen!

Jaha min eftermiddag blev lite ändrad jag gick istället ut med jeff och sen stannade jag hemma vi bestämmde att vi skulle handla kläder en annan dag istället.. Imon jobbade jag som sagt längre än vad jag brukar göra så slutar inte fören halv fem.. Efter det ska jag ner och beställa klipp tid och sen ska jag hem till huset där jag ska förhoppningsvis vänta på Mattias som kanske skulle träna innan han skulle komma hit.. Sova hos mig saknar han lite..
Denna veckan ska även mitt hm paket komma väntar på det! Fast att det bara typ är två par skor, typ och ballerina (svarta).. Sen ett paket-set (tunkia+tights gråa) och ett par svarta mjukisbyxkor (svarta) trevligt det gö!

Just nu på tv 4 är det dom där bonden och hon emma som ska gifta sig.. trevligt inte för att jag kolla på det..

Nepp nu ska jag titta vidare på alla bloggar som finns gud så många!

Måndags-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0