Snooza

Hej..

Jaha usch ja måndag säger vi nog alla som älskar att sova eller??
Jag hade gärna sovit längre än vad jag gjort idag..
Klockan ringde redan vid 5.36 aa jag vet konstig tid men då går lamet sen slå jag på snooza-saken en gång och då är klockan 5.45 då ska jag stiga upp men icke det en gång till få den ringa sen upp.. 
Och alltid tänker jag humm sova när jag kommer hem men ack nej så blir det aldrig kanske bra eller kanske dåligt vet ej.. 
Ikväll på tv?? Vänner antar jag att det bara blir.. 
Bara för att komma till en annan sak så undrar jag eller har funderat på:
-  Hum har funderat länge på var mina reebok är dom är typ bort inte sett dom på länge hoppas dom finns i gaderoben annars är dom borta helt..  

Nepp nu ska jag nog ta en kopp kaffe är som sagt trött men ändå inte..
Kanske det finns något annat att äta till aja.. 

Hörs ikväll gott folk.. 

Kram Emma 

Håller tummarna Titi  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0