Sjuk



Inget skrivande nu pga att jag är sjuk typ influens eller något fast vet inte ännu.. Förkyld iallafall typ kan inte prata rikigt typ mina m blir helt konstigt gå inte att säga mamma till exempel det blir helt konstigt.. Min inskolning på jobbet går än så länge bra och han är super gullig :)
Just nu känns det lite jobbigt ett för att jag är smått sjuk och två för att mattias jobbar så mycket nu så att jag inte hinner träffa han det suger!

Hehe en lite rolig grej som jag nyss fick veta att mattias har redan en liten planering på vad vi ska göra till midsommar hehe bra att man planera i tid :)

Nepp nu är jag trött och orka inte skriva mer!

God natt!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0