Sju-tusan

Hejsan


Jaha igår kom inget inlägg blev inte så bara för att jag städadade mitt rum och plockade bort  alla julsaker sen åkte jag hem till Mattias och sedan vidare till Markaryd där vi umgicks lite med några vänner..
Jaha vad har hänt mer denna  veckan hmm jobbat sen inget mer segt aa lite och sju-tusan så tråkigt att helgen snart är slut vill inte det vill att det bara ska vara fredag idag så att man kan få en helt ny helg..

Idag händer inte så mycket mer vara med Mattias och sen köra hemåt igen sedan börjar jag jobba vid halv åtta imorgon med 4 nya barn som kommer från ett annat dagis.. Nepp nu ska jag kolla lite på tv.. Ha en bra söndag..

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0