S burn in hell


Lördag:

Jaha vad händer idag inget steg upp vid halv tolv typ och då satte resten av familjen på att rensa våran stora gaderob som är stor men saken är den att vi inte ens kunde gå in i den innan men nu när alla sakerna är här ute i vardagsrummet så kan man gå ut och in :)
Hittade även mina Reeboks eller syrran hittade dom yes trodde jag hade glömt dom någon stans men tack och lov så hade jag inte det :)
Igår ikväll hade vi mkt roligt men fan vad det finns knasiga människor i Ljungby egentligen eller vad säger ni?? Ljungby-bo!!
Jaha ikväll så ska jag och mattias till värnamo och lämna lite folk på Harrys så vi få väl spändera våran kväll där uppe kanske eller få se skulle på fest först sen hörde vi att S och E skulle dit så självklar ska A också dit (eftersom att han inte har något eget liv utan är ALLTID med dom och typ tredje hjulet!) till den festen så vi sa nej tack vi vill inte umgås eller se sådärna tattare!!
Nämner inga namn bara det kära första bokstaven men alla lär nog fatta ändå!!
Nu kanske ni tänker typ gud vad moget av dig Emma och skriva sådär men min blogg mina tankar!
 Jaha..
Hoppas ni få en bra lördag-kväll!!

Kram

Kommentarer
Postat av: elli

hehe okej jo men de gör jag :) det blir ett par bruna linser det är bara kul att höra vad andra tkr :)

2009-01-17 @ 17:02:30
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0