Natti natti


Hej igen:)

Bara ett litet inlägg innan jag ska gå till sängen min och sova eller Mattias säng..
Aja Sverige vann på hockeyn det var ju spännande i slutet fast att jag skrev att jag inte skulle kolla men gjorde det iallafall.. Aja..
 Nu är jag trött kan jag säga så sova snart..
 Alla snacka om nyårslöften och fasen nu ska ju inte ens jag vara sämre med att klämma in några här på bloggen :)
Ett humm aa jag kanske inte har börjat detta så bra men det kommer bli lättare när man inte gå och lägger sig så sen och sådant aa mitt första löfte är att jag ska göra minst 20 situps innan jag går och lägger mig har inte gått så bra ännu men men..
 Sen mitt anda är att jag ska bara äta onyttigt på Lördag men detta började med att jag åt redan på fredagen men ni nu kommer jag med en bra grej inget idag eller igår då alltså lördags inget onyttigt då bra va:)

Sen ska jag börja spara mera pengar än vad jag gör bra till framtiden eller vad säger ni??

Nepp nu har jag ont i ryggen och är trött så nu säger jag God Natt och Sov Gott..

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0