Lyckat:)


Hej

Händer år 2009??
Jag iallafall sitter hemma hos Mattias och skriver just nu och det funkar riktigt bra att skriva här ifrån :)
Jaha mitt nyår firade jag in nere i Markaryd och det skrev jag säker i mitt förra inlägg men det blev lyckat kan jag säga mycket trevligt :D
Och jag hade på mig kjolen som går upp till midjan och en vit vanlig t-shirt så det bryter av lite eftersom att kjolen är gjord av spetts så blev det snyggt så till det hade jag ett skärp i midjan med leopard bricka och en stor kofta även leopard öronhänge:D
Fast när jag och Mattias var på väg hem så började bensinlampan att lysa och då trodde vi inte vi kunde köra så långt men vi kom frma till Jet hehe skönt det att slippa stå där på vägen och ha soppatorsk.. hehe..
Har precis kollat på Robert Gustavsson Lösvikt kanon skön film det där !!
Nu är det någon annan film på tv och jag ska snart sätta mig där och kolla ta en kopp kaffe till med..
Vad händer imorgon någon som vet??
 Inget här iallafall kanske in till stan eller bara sitta hemma jag vet en sak vi ska göra denna helgen vi ska kolla på filmen Barnhemmet Mattias fick den i julklapp förra året hehe :P så vi få ta och kolla på den snart..

Nepp nu blir det kaffe:)

Kram från 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0