Kiwi och grönt te!

Hejsan!

Idag är jag hemma från jobbet eftersom att jag är täppt i näsan och har lite feber då och då..
Men det känns bättre nu men jag ska var hemma imorgon med..
Så det blir jobba på Måndag istället blir en lång helg för mig kanske inte en roligt helg men men..
Jag har proppat i mig två kiwi och druckit grönt te men det är ju tråkigt att äta när man inte känner av någon smak alls på maten längre..
Ikväll klockan 20.00 är det antikrundan och det måste vi se på är alltid kul att kolla lite på..
Snart går lite saker ut på tradera som jag och syrran har kollat på få se om jag vinner något.. Men det andra gick nog ut på lördag tror jag..

Vad händer till helgen da??

Själv ska jag väl vara med mattias men försöka bli frisk är också en punkt att försöka klara av :)
Ingen tid bokad ännu hos frisören eftersom att jag är sjuk men fundera skarpt på lugg och brunt hår!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0