Is skit...


Hallå:)

Sitter här nu igen vid lilla datorn..
Jaha inget roligt att berätta men har ändå lite tråkigt resten av Mattias sitter vid tv och kollar på ishockey eller hur fan det stavars..
 O jag vill ju inte sitta där och glo precis..
Jaha nu är klockan fem över halv elva på en Lördag kväll och det finns verkligen inget att gör trött nja inte direkt seg nja jo lite men vad fasen kolla på hockey hallåå???
Nepp hoppas ni som läser har lite roligare än vad jag har..
Imorgon vare det Söndag och då tror jag inte det händer något heller sova slappa och vara en allmän degklump här ute hos Mattias.. Schysst..
På Måndag ska jag nog ringa minst två samtal och kanske städa lite på mitt rum även invänta min jacka..

Hoppas att erat 2009 har börjat bra det har mitt men just nu är det segt.. Suck..

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0