Hoppas det blir lättare att läsa!



Oj o hej alla ett teg sen nu sen sist jag skrev har inte blivit av denna veckan eftersom att det har varit ganska mycket som hänt!
 Imåndags började jag inte jobba fören elva men då var jag innan dess hos kiropraktion och där gick det bra! Ska inte dit nästa gång fören i april bra va?? :)
Sen i tisdag och onsdag så började jag både vid halv åtta detta var också segt må jag säga.. Ha liksom varit trött sen när jag kommit hem..
 Där av inget skrivande..
 Itorsdags så var det stängning på hela byggnaden själv klockan 18 sent aa jag vet tycker det med!

Och sen var det bara tre barn på fredagen segt tyckte jag då jag även fick en bra nyhet att jag har jobb fram till den sista april alltså tre månader till bra va?! 

Jaha igår var jag med mattias vi gjorde inte så mycket slappade och åt glass... 

Idag blev det att vi steg upp tidigt för jag skulle till växjö med syrran då vi skulle åkt vid halv elva men det blev senare än så när syrran försov sig (jag sov hos mattias)..

I växjö hittade jag lite saker som hårspänne, armband, rouge-borste, små nagelfilar, peeling till ansiktet med aprikos bitar i:) allt det från HM.. Sen på Gina hittade jag två tröjor en lila lite längre och en vanlig t-shirt med tryck..

Nu dricker jag kaffe och sitter här snart kommer titi sen ska vi till louise och linus, det blir filmkväll och snacka lite.. :)

Ha det bra!

Kram

(hoppas det blir lättare att läsa med lite mellanrum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0