En fis..


Hejsan!

Jaha idag är det fredag och inget att göra så jag och Louise bestämmde oss för att dra till Värnamo och kolla lite där jag hittade ett par ful/snygga lång kalsonger med fjädrar på skit tuffa kan gott rekommendera dom!! Sen i samma affär hittade jag ett nagelack som är i lila med glitter i tufft! Allt från åhlens!
Sen var ni nere på Trend House där jag hittade en grå stickad tröja med jättefina knappar:)
Sen gick vi till Stigs cafe där vi fikade plus att en kärring fes när hon tog på sig sin jacka det var skit roligt :D haha..
Sen åkte vi hem och åt kebab i bröd gott gott :D

Idag har varit en rolig dag då jag fick träffa Louise men även en seg dag vet ej varför..
Imon är det Lördag den 3 och på Söndag fyller Bästa Jeff år hela 4 år blir min älskade hund!!!

Nepp nu så säger jag God Natt..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0