Buda


Hej..

Idag har jag bara inte orkat skriva något alls för idag är jag trött och vill bara slappa inte skriva och inte tänka..
Hittade en fin väska på tradera men den gick upp i för mkt pengar så ville faktis inte buda på den då.. Men har hittat lite annat kul sen efter det :) Inget jag berättar här precis..
Imon börja jag jobba vid 11 till halv 6 segt att jobba så länge men skönt att börja sent :) Eller vad tycker ni??

Inte mycket som har hänt idag jag hade faktis tänkt att gå och lägga mig lite tidigare idag så att jag få sova ut.. På fredag blir det nog "studiedag" för mig mellan 7-17 länge vi ska till Helsingborg..
Trevligt..

God Natt o Sov Gott..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0