Antikrundan


Go kväll en torsdag som denna, förkyld och ingen feber nu bra va!
Imorgon ska jag inte jobba utan vara hemma och försöka bli frisk och det känns redan bättre hoppas det håller i sig nu bara!!
Just nu på tv är det antikrundan och det är ju alltid värt att se tror att jag tjatat om det innan men hallå det är ju sant!
Jaha fredag imon och inget och göra sitta här och glo och äta kiwi och apelsin även dricka te fast att det inte smakar något alls men så är det ju nu när man är förkyld som jag nästan varit sen jag började på förskolan mitt immunförsvar är skit dåligt nu i början hoppas det blir bättre snart! Håller mina små tummar! Nu hade jag tänkt att måla mina naglar eller något..

God natt alla!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0