Aldrig förr


God kväll!

Jaha ännu en söndag och första söndagen på detta året skönt elle är det bara jag som tycker att tiden går eller rent ut sagt springer iväg man hinner inte ens se tiden längre..
På onsdag börja jag jobba igen en månad har jag fullt jobbande sen får man se då börja jag väl igen som tim-vikarier funkar det med men det är så mycket bättre att veta var man ska hän..
Jaha vad mer kan jag skriva idag humm nja inte så mycket mer än att jag är lite smått trött och helst hade velat vara med Mattias nu istället för att sitta här helt lonely..
 
Näpp nu säger jag God natt!

Imorgon är det en helt ny vecka som vi aldrig har varit med om förr..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0