50%

Hejsan Lördag!

Jaha då var det helg och lördag och jag känner att jag mår redan bättre! Bara lite smått i näsan kvar så jobba igen på måndag.. Skönt det för fasen vad det är tråkigt att bara gå hemma.. Igår gjorde vi inget alls gick och la oss tidigt och allt.. Idag där emot åkte vi in en liten runda till stan då vi gick in på "papparasi" eller hur fan det stavars där jag hittade en lila/svart halsduk som hade kostat 200 kr men fick den för 100 alltså 50% bra va?! Det var en herr scarf men skit samma säger jag hehe.. (jackandjones) Sen åkte vi ut till mattias jobb och tvättade hans bil och sådant sen körde vi hem till mig Där vi åt lite mat sen körde vi ut till han.. Det roliga var att när jag körde ut hit så kändes det fan som om civilaren körde efter mig eller något för dom stannade sen och vände om konstigt var det men jag körde bara i 70 km/h som det är så haha!!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer inget antar jag slappa eller kanske in till stan och dessutom har min kära vän louise skaffat lägenhet idag med kul kul så kanske ska in dit och kolla läget lite trevligt det! Vill också flytta hemifrån snart! Hade varit skönt att bo lite själv utan alla.. Inget elakt menat men ja ni förstå nog mig..

Ha en bra kväll!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0