4 år

Hejsan:)

Just nu sitter jag hemma hos Mattias och vi gör inget alls bara trka så jag satte mig här vid istället och hittade en kanon bra blogg därav det lilla meddelande här nedan för det handlar om en Goodie-bag som man kan vinna och det avslutas den 25 januari 2009 och att skriva 2009 känns nästan bara konstigt.. Men men..
Jaha idag fyller min lilla vove 4 år Grattis snuff:D Måste hem och fira honom sen thihi..
Jaha gör ni något kul idag da?? 
 
Nepp nu ska jag kolla vad som händer ute i köket..

Kram Emma


Hej, jag deltar i en tävling på citronmellis.blogg.se!
Där kan du vinna en goodiebag till ett värde av 500 kr!
Bra Va? Klicka här för att vara med du också!
Vinnaren dras den 25 Januari!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0