Hejsan!

Måndag ny vecka och ny dag:)
 Idag på jobbet har det varit mycket och stressigt och många är sjuka och min första inskolning idag med spännande men även nervöst usch mycket att berätta för föräldren men allt kommer nog att komma fram så dom vet inom två veckor hur det är:)
Händer inte så mycket mer denna dagen mer än att jag ska jobba 7,5 timmar imorgon så blir 1½ timme mer än vanligt och få en till öppning än vad jag ska ha denna veckan.. Jaha min helg har varit rätt så bra men lugn.. Inte så mycket gjort men inte sovit bort hela dagarna heller skönt det..
Snart kanske jag ska in till stan och hjälpa mattias med att handla kläder trevligt..
Vet inte om jag ska sova där med eller inte fundera fortfarande börjar imorgon vid halv nio..

Något på tv:n ikväll??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0