-12


God nästan eftermiddag..

Nu var visst klockan efter tolv och då blir det nästan eftermiddag eller va säger ni??
Jaha idag är det Måndag kallt och aa kallt det är nog - 12 här där jag bor då.. Brr kan man säga..
Idag kom min jacka som jag så har väntat på trevligt och den satt som en smäck:P Tummen upp för den!
Även fick jag brev på posten idag att det inte är något på min lilla stackars fot så jag få väl se hur den blir sen efter ett tag kanske får knölen ner eller upp haha..
Snart ska jag och pappa äta pappas fisk eftersom att mamma jobbar idag så blir det pappa mat gott faktis:)
Inatt mellan Måndag och Tisdag så spelar Junior herrarna hockey och jag som skrev så mycket om att jag inte ska kolla på hockey men fasen Juniorerna är 10 gånger bättre att kolla på en dom "vanliga" så i natt klockan 01.30 startar matchen kommer ni kolla??

Nepp nu har jag inget mer att skriva..

God fortsättning!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0