Väska

Hejsan 

Idag är det torsdag och imorgon är det bara 6 timmars arbete sen helg yes säger jag bara!!
Plus att jag precis nyss vann en skit snygg väska på tradera som jag kommer lägga in en bild på trevligt eller hur!! Idag har allt gått bra men shit en del är fan krävande..
Slutade vid två idag så åkte direkt hem skönt det och sen gick jag och syster ut en runda ner till affären och sen hem:)
Imorgon slutar jag inte jobba fören halv sex hur j-vla segt är inte det da??

Jaha och till helgen händer det fasen inget alls vad jag vet nu men få sen sen..

Plus var det någon mer än jag som kollade på "Sveriges värsta bilförare" usch att det finns folk som kör så som dom i Sverige pinsamt och livsfarligt!!!

Nepp nu ska jag kolla olika bloggar och sen gå och ta ett stort glas vatten är törstig!!

Kram


Här kommer en liten bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0