En lång förkylning

Hejsan!

Jaha vad mer kan jag säga att på förskolor blir man sjuk på hej på det! Jag började smått att vara förskyld och snorig hela tiden som jag varit på förskolan och sen kom et ena efter det andra mot mig allt känns det som.. Jaha jag har haft öroninflamation, influensa, maginfluensa och typ förkyld hela tiden kul det eller inte! Nä nu ska jag inte sitta här och klaga helt i detta inlägget..

Jag har faktis varit på ikea innan jag mådde dåligt så där hittade jag lite saker!
Jag köpte hem; Ett påslakan och örngott för endast 35 kr blilligt det säger jag bara! Sen köpte jag en sådandär mask en hundmask så att man kan leka hunden och benet på jobbet kul va med barnen då hehe.. Sy-startbox oxh sytrådar.. En tekula att ha löste i och då även köpte jag löste med smak av rababer och vanilj gott!! Sen till att ha och baka med "slickapott" och "ägg-pensel i silikongummi bra va det kommer bildertill så att ni se hur de ser ut bra! Och en diskborste så att det blir rent hemma med hehe..

Sen tjatade mamma att jag skulle handla en tvättkorg och aa jag vet att det är rörigt på mitt rum men då hittade jag en trä-tvättkorg för 199 kr men då visste jag att jag kunde ahndla en trä-tvättkorg på maxi för 149 kr och i mörktträ bra tyckte jag så vi körde inom maxi på vägen hem..

Sen har vi inte gjort så mycket mer i helgen jag sov mest på söndagen eftersom att jag inte mådde så bra.. Idag är jag som sagt hemma ifrån jobbet och men imon ska jag jobba igen och även klippa och färga mitt hår efter jobbet så få gå lite tidigare än vad jag ska men ta en mindre rast då hehe.. Nepp nu ska jag gå och se vad det är på tv kanske ta något och äta..


Ha en bra start på veckan och på lördag är det alla hjärtans dag så ni vet en överskattade dag egentligen..
 (enliget mig då..)
Men men...





Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0