Ros med hjärtan

Hejsan!
Igår var det alla hjärtans dag och då fick jag en super fin ros av mattias den hade ett hjärtan av rött "gräs" på den super fin kanske det kommer in en bild sen eftersom att jag inte har min kamera med mig så får det bli när jag kommer hem kanske då även en bild på hur min frisyr blev i tisdags.. hehe..
Hoppas att i alla hade en bra dag igår och till alla er som är singlar så tycker faktis jag att det är en överskattad dag men men..
Idag är det söndag slappe dagen nummer ett yes! Jag sitter här framför datorn och mattias ligger framför tv och kollar på aa som alla typ redan vet tecknat hehe..

Nepp nu ska jag titta vidare på tradera..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0