Onsdag

Hejsan!

Onsdag och bara två arbetsdagar kvar yes nästan är fan trött som en sju-sovare och orka inte så mycket inskolning tär rätt mycket på kroppen sin!
Jaha vad hände igår som jag inte skrev här humm..Ja först jobbade jag sen åkte jag hem och var hemma en liten stund sen åkte jag ich syrran in till louise och hälsade på henne trevligt vi kolla de på film nice film liksom och pratade lite med självklart!!
Idag har det varit en slappe-dag inte gjort så himla mycket började inte jobba fören klockan elva idag och sen gick det rätt så bra hände inte så mycket men men.. Skönt och även tråkigt det.. Idag har jag även sett på top model rätt så bra!
Snart ska jag gå och sova imorgon jobbar jag mellan 10,30-16,00 skönt det med fast det är segt på eftermiddagen på fredag är det öppning..

Ha en bra kväll!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0