Oj da..

Hej och kära non nu är det hela fem dagar sen jag skrev sist skandal säger jag bara! Jaha idag är det onsadg och jag har haft stängning idag segt fast skönt med sovmorgon!!

Jaha igår var det ju fettisdagen och det bjöds det på semlor hemma hos mattias gott för dom var hem bakta med!! Idag så händer det inte så mycket mer jag ska äta tacos sen så är det ju greys anatomy på tv och det måste bara ses! Tummer upp för att det är en sådan bra serier!

Vad har hänt och vad händer mer denna vecka??

Inget har egentligen hänt denna vecka mer då att jag har haft det bra och vad som händer är väl att det kanske bli bada på lördag i Tingsryd tror jag det hette.. Med Mattias och familj..

Nepp nu är det tacos!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0