Lugg/brunt

Hallå !

Jaha nu så har jag klippt mig och färgat mitt hår det blev brunt och sen blev det lugg!! Just nu har jag inga batteri i min kamera så ingen bild kommer upp men jag är iallafall nöjd och det är ju bra! Mattias fick en bild på mig eftersom att han är sjuk så kunde vi inte ses men han tyckte att det var snyggt på fotot genom mobilen hehe bra va :)

idag har jag jobbat och sjutusan vad det har varit stressigt idag allt och gått typ sådär inget yes och inget bu men allt har flyttit på men snabbt jag lovar! Det är jobbigt att allt ska vara klart redan vid halv nio typ när frukosten dukas vid åtta en halv timme hallå går aldrig ihop..

Jaha ikväll är det näst sista avsnittet av top model och imorgon är det då finalen.. Skoj.. Hehe.. Och vid halv åtta är det vänner!! Jippi!!

Inget mer intressant har hänt idag.. Så jag säger faktis redan nu God natt och Sov gott!!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0