Välkommen fredag

Hej och hjärtligt välkommen härliga fredag!

Skönt som tusan tycker jag! Idag har allt gått bra på jobbet skönt det med och sen åkte jag till ÖB och handlade tre flyttkartonger köpte två extra skulle faktis bara köpt en först men det kan ju behövas! Sen blev det gott godis med dessa fast med jordgubbssmak mm gott:P
Träffade lite markaryds folk där med trevligt!
Ringde till mammas jobb innan men då var hon tydligen på väg till älmhult så nu finns det inte en möjlighet att jag ska få tag på henne hon är inte kontaktbar på sin mobil och jag säger till henne sätt på ljudet men nej nej nej.. Men aja ska ut till M sen ikväll, tänkte ta mina nya byxor på mig och svarta ballerina på fötterna:)

Händer till helgen da??



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vf alla dessa flyttkartonger? ska du flytta? ;P

2009-04-17 @ 17:59:18
URL: http://pilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0