Week 17

Måndag ny vecka och nya glada tag!
 Denna vecka kommer att bestå av jobba, ikea, Hjärt och lungräddning,
 umgås med M och fest till helgen trevligt som gatan du!
Idag hade jag öppning segt kan jag berätta att det var ville inte gå upp men det gjorde jag iallafall.. hehe..
 Inte gjort så mycket på jobbet haft planering idag men var hos kiropraktion kl 10 där gick det bra och jag ska inte dit mer så nu ska jag börja styrketräna istället hum aa hur nu det ska gå få vi se M ska nog följa med mig hoppas jag på!
Sen var jag och tankade för 599 kr hej då 600 spänn typ :( Aja ska till ikea sen med mamma och ska försöka få tag i mormor så hon kanske kan följa med kanske hitta något skoj där ska handla lite till jobbet med! Nepp nu har jag inget mer att skriva men ska kolla lite olika bloggar nu och ta en kopp te!

Händer i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0