Happy East




Hejsan fått hem mina fina ecco skor idag och dom sitter som en smäck på mina kära små fötter nöjd ja visst!!
Tummen upp idag fast att jag har ont i mitt kära knä sen en liten krock mellan mig och M.. Så tummen ner där vid iaf.. 
 Hehe ja och nu var man långledig eller iaf 4 dagar och det känns suveränt tycker jag!
Dagen har varit bra först körde jag syrran till alvesta för hon skulle med tåget till stockholm och sen vidare till östersund där hon ska vara i hela två veckor efter jag hade kört henne så blev det åter igen hemåt nästan då till ljungby där det var ca 25 min kvar tills jag skulle börja så gick in i en affär och fixade min klockan så att den funkar igen super nöjd med den ser faktis ut som en herr klockan men är dam!
Nepp vad händer mer nu da när man är ledig jo påsk mat och påsk godis gott och jag känner mig duktig som inte har ätit godis på vardagarna mer än då på helgen bara kanske blivit lite för mycket kakor men hehe bättre ska det bli tycker jag!!

Snart bär det av ut till hölminge..





Min klocka från Guldfynd

 

Och där är mina nya skor hum och mina fina lila byxor hehe..

Glad Påsk på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0