Torsdag/VILA

God kväll alla läsare!

En dag kvar på denna jobb-vecka och det känns fan med skönt har dunder huvudvärk just nu och måste ta någon huvudvärkstablett..
Idag efter jobbet gick jag lite på stan i ljungby om man kan kalla det för stad haha nej men jag hittade ett par jeans på VILA för 399,95 kr snygg kan ta bild på dom sen:)

Hoppas på att kjolen kommer imorgon men tror dock inte detta eftersom att jag överförde pengar till henne igår men på måndag iaf kommer den nog.. Synd hade varit fint att ha till helgen om det blivit fint väder idag har det blåst kallt.. 

Händer inte så mycket mer ikväll inget på tv att se men jag hade tänkt att hoppa in i duschen och sen ring M igen:)

Händer imorgon kväll??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0