Sol,vår

Torsdag!!

Jaha hej all!!
Imorgon är det äntligen efterlängtade fredag och ohno jag stänger klockan sex imorgon segt segt kan jag ju säga!!
Men jippi nu är det äntligen lite vår i luften som vi alla har väntat på det!! Solen skiner och vår doften kommer i luften..
Just nu på min förskola så pratar vi om de tre elementen och är inne på luft nu och det är verkligen kanon att blommor har kommit fram de små barnen doftar och doftar på allt som luktar kanon tycker jag faktis att det är de lär sig så mycket bara på det lilla, idag blåste vi upp ballonger där i finns det ju luft bra va!!
Nepp snart ut och gå en runda med jeff sen slappa!!

Händer till helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0