Min vovvis!






Hej igen hehe nu är jag hemma ifrån älmhult och ikea så lite folk som det var där har det aldrig varit bara för att det är innan lönen typ skönt det att slippa trängas i någon kö! Inte för att jag handlade typ något mer än en sådan ägg slices hehe för 9 kr sen typ roliga älg-godis och chokladbollar gott gott jag är en gottegris!

Sen när jag var på väg hem så ringar M och han berättar att han kunde byta två veckor semester så vi få lite tid tillsammans skönt det längtar till sommaren fast att det är typ 11 veckor kvar eller något sådant segt..
Men nu är det vår fast att det blåst lite kallt i luften idag..

Tänkte faktis lägga in en bild på min fina vovve han är så söt!

Hoppas på att min kjol kommer imorgon!

Natt natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0