kaviar+kaffe

Hejsan och vi hälsar välkommen till onsdag och nej jag har stängning idag typiskt men hon som skulle stänga var sjuk så jag ställde upp :)

Just nu sitter jag och äter smörgås med kaviar på och dricker kaffe utan mjölk för mjölken var slut :(

Har inte så mycket att skriva idag men min fantasi hoppas jag snart kommer tillbaka tänkte krabba lite med något och se om det funkar...
Plus att det inte kommit in någon ny bild på mig beror på att min kamera inte gör så bra ifrån sig tänkte pröva med mobilen.. Vi få se..

Nepp nu ska jag kolla lite på tradera och läsa lite..

Grattis Louise på din 20 års dag:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi tack tack:P

2009-05-03 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0