Dagens

Jaha hej på er alla mitt i påsken inte så mycket att skriva idag
mer än att det är fint väder tvätten hänger ute och idag har man letat
 upp gott påskägg med och vi har kört en liten påsktväling "pika ägget"
haha men jag förlorade fattade inte så mycket men hehe..
 Nepp nu ska jag gå in och duscha även pröva
brun utan sol servetter hade jag tänkt mig :)

Fortsatt glad påsk!               
               
               dagens humör:
 toppen men lite trött
                                  dagens låt:  queen med " I want to break free"
                                  dagens kläder:
jeans svart t-shirt och en kofta
           dagens bästa: vakna upp av solen
                                    dagens sämsta: vet inte vad som händer ikväll..
                                   dagens frukost: ägg, kaffe och kaviar smörgås
dagens lunch: god påskmat 

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> inte kollat in oss, shadow of the room än?

nytt alternativt metalband med MIG som sångerska :)

we're 5 girls and 1 guy.



klicka in och lyssna! <3

2009-04-13 @ 16:47:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0