Torrrrsdag

Goddag gott folk!

Idag är det torrsdag som man kan säga mer det rullande R:et.. Jaja slut med det nu..
Jaha vad har hänt idag jar har gått upp ätit frukost varit ute med "dogge doggelito" så att han fick göra sitt..
Sen tog jag bilen körde till ena förskolan sen har jag kört till det andra stället.. och nu är jag hemma hehe eller vem vet jag kanske sitter på jobbet med ett barn i knät och skriver nepp trro inte detta (du e lite trög som tror det) Ikväll händer det verkligen ingeting jag lovar tråkigt och vet inte vad som går på Tv heller någon som vet nått bra??
Trevligt med sin först kommentar hehe varje dag haha..

Jag vill till växjö och kolla på kläder men ändå inte för då slösa man pengar och det ska man ju inte göra precis det är ju onödigt eller??

Asch jag orka faktis inte skriva mer nu så..
Hej då så länge

/Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0