Så..



Puh...
 Nu hoppas jag att ni som jag tycker att det blev lite bättre gillar det där med falurödfärg hehe.. eller vad säger ni??
Nu på tv tror jag att det är Las vegas och hade egentligen tänkt att se det men få se om jag skuttar dit bort.. Imorgon har jag inte hört ännu om något jobb så få se ifall hon ringer till mig på morgonen.. Annars kanske jag och mamma ska åka till Värnamo och gå in på stadium hehe..
Hoppas verkligen inte på att det blir snö och sådan skit vill att det ska vara bra väggbana lite till jobbigt med halka och skit. Aja vad kan jag säga till om det tror inte någon bryr sig.. Haha :P
Nu ska jag ta och vänta på många kommentarer haha skämt undrar bara vad ni som läser tycker om bakgrunden ??

Nu väntas kaffe och tv kanske en liten bulle med:)

/Blåbäret

Kommentarer
Postat av: Lina

Sket fullt :P Nä men kan du inte ha något med blåbär istället :) Falurödfärg och blåbär kanske inte riktigt går ihop... haha!

2008-10-30 @ 18:50:47
Postat av: Emma

så nu da?? tråkmåns

2008-10-30 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0