Så nu har jag tid..



Hejsan igen nu har jag tid igen för att klippa mig.. fick på tisdag om en vecka klockan 10 eller halv elva bra koll haha..

Ikväll är det Ugly betty Äntligen hemma och något annat samma tidigt typiskt få se vilket det blir.. sen vid nio är det Desperate housewifes och det ska jag iallafall se på nu har dom ju flyttat fram tiden 5 år framåt.. blir lite kul att se..

Köpte även den där bh som jag kollade på, på lindex den kostade 149 kr inte så mkt men här ska vi försöka spara pengar så gott det går men vill verkligen till växjö och kolla in monki som är nytt på Linnegallerian.. whihie hehe..
 
Imorgon så är det nya tag i min lilla by för det är där jag ska jobba idag och sen på torsdag är det i den större staden som ligger en mil ifrån där jag bor som jag ska jobba samma ställe som idag gillar det så mkt där:)

Nu hade jag tänkt att sätta mig och kolla lite på tv till det är ju snart vänner mellan 19-20 yes:D hehe favvo serien..:)

Ha det bra nu så hörs vi säkert sen!

/ Blåbäret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0