kvällen



Godkväll!

Nu vare det ett skit väder ute snöblask och allt.. Fy fasen för det!
Plus att mitt telia sak suger ingen täckning överhuvudtaget det suger ju bara ee "lite".. Jaha vad gör man nu da sitter här och degar.. Ringde Mattias nyss han snackade lite skit som vanligt och jag snackade bara vetiga saker som vanligt haha.. Han är nog på väg till mig nu aa jag vet att det är sent men så kan det ju vara ibland..
Jaha idag har det varit rätt så många som kollat in här Hej på er! Hade varit lite kul om man viste vilka det var som kom in i varmen här och läste lite om ni har lust så skriv erat namn i kommentar rutan här nedanför:)

Nej nu hade jag tänkt att kolla lite på skor kanske lägger in några som jag tycker i fina här sen :)

Kram på er!

/Blåbäret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0